Robert Redford...... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu Robert Redford...... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu

Robert Redford......

Door: patrickvoss

Blijf op de hoogte en volg Patrick

22 September 2010 | Canada, Toronto

Wat heeft Robert Redford nu te maken met mijn reis? Niets zou je zeggen, maar het geheel is minder waar. Ook in Toronto zijn zwervers te vinden; ze zitten vaak bij de ingang van een Supermarkt en vragen dan om geld; of mompelen wat als je voorbij loopt. Vandaag ging ik boodschappen doen bij een supermarkt en in het voorbij gaan dacht ik, dat de zwerver iets tegen me zei in de trend van: Hi, Robert Redford! Ik dacht dat het verkeerd had begrepen, dus liep de winkel in. Nadat ik mijn boodschappen had gedaan, gaf ik bij het naar buiten gaan de zwerver wat kleingeld... Ik was onbewust zeker benieuwd of hij weer iets zou mompelen, dat op Robert Redford leek. Op de een of andere manier zat ik blijkbaar om een complimentje verlegen (alhoewel als je Robert Redford gerimpelde gezicht van tegenwoordig ziet... maar daar denk ik maar even niet aan..he used to be quit handsome), al was het maar van een zwerver ! En ja hoor, hij mompelde: Thanks, Robert Redford !!!

Intelligente zwervers hebben ze hier !! Met een glimlach op mijn gezicht liep ik snel door, want ik wilde niet horen dat hij ook tegen de andere mannelijk klanten: Thanks, Robert Redford, zou zeggen.........

Zo zie je maar; it's all about the little things....

  • 23 September 2010 - 08:01

    Hermien Van Halteren:

    Hi Patrick,

    Leuk om je ervaringen te lezen en uiteraard de foto's.
    Ik kan niet wachten om naar Toronto te gaan en alles weer in real life te zien. Ik vertrek morgen (24e)in de middag vanuit Amsterdam voor een familiebezoek.

    Misschien lopen we elkaar wel tegen het lijf.

    Veel succes!

    Hartelijke groet,
    Hermien
    Secr. KC


  • 24 September 2010 - 05:22

    Nick:

    Ik had hem toch even gevraagd of hij dat echt meende Patrick. Nu loop je rond met de vraag...
    Anyway, het lijkt dat je je draai hebt gevonden daar in Toronto. Fijn...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

vanuit Politietop Divers in de gelegenheid gesteld om gedurende 2 maanden het diversiteitsbeleid van de Toronto Police te ervaren om met de best practices - naast mijn persoonlijke leiderschapsontwikkeling - een bijdrage te leveren aan het verbeteren van het diversiteitsbeleid in Nederland.

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 675
Totaal aantal bezoekers 90783

Voorgaande reizen:

13 September 2011 - 17 September 2011

Migratie en urbanisatie in Toronto

30 November -0001 - 14 November 2010

Toronto

Landen bezocht: