Sailing on Lake Ontario - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu Sailing on Lake Ontario - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu

Sailing on Lake Ontario

Door: patrickvoss

Blijf op de hoogte en volg Patrick

18 September 2010 | Canada, Toronto

Zojuist teruggekeerd van een geweldige ervaring: zeilen op Lake Ontario. Middels een toevallige ontmoeting in Nederland, ben ik in contact gekomen met Torontian, Alex. Vanochtend kwam hij me ophalen en zijn we naar de jachthaven gegaan en hebben we een paar uur met een stevige wind heerlijk gezeild.

En of het de gewoonste zaak van de wereld was, van het begin tot eind aan het roer gezeten en gaan met die banaan !!

Een mooie ervaring en met een goed gesprek. Daarna lunch bij hem thuis en met zijn kinderen van 12 en 14 jaar oud hun kampeer-ervaringen gedeeld.

Vervolgens snel naar mijn appartement en nog met de feestgangers in Huize Voss geskyped !!!

• 18 September 2010 - 20:31

Laury:

ha die pap,

wat leuk dese t zo noa dien zin hubs!echt gaaf man! det zeilen. bun eigenlijk waal un bietje jaloers. bun benieuwd noa dien verdere verhoalen. kusjee laury

• 19 September 2010 - 08:52

Nick:

Leuke mensen Patrick! Gewoon! Er zijn momenten dat je niets hoeft te zeggen. Dit is zo´n moment.

• 20 September 2010 - 06:36

Jill:

Wat fijn om te lezen dat je alex heb ontmoet. Gr. Jill

• 21 September 2010 - 12:36

Frank:

Ziet er goed uit, heerlijk

Patrick

vanuit Politietop Divers in de gelegenheid gesteld om gedurende 2 maanden het diversiteitsbeleid van de Toronto Police te ervaren om met de best practices - naast mijn persoonlijke leiderschapsontwikkeling - een bijdrage te leveren aan het verbeteren van het diversiteitsbeleid in Nederland.

Actief sinds 08 Sept. 2010