Actief buitenleven in Ontario - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu Actief buitenleven in Ontario - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu

Actief buitenleven in Ontario

Door: patrickvoss

Blijf op de hoogte en volg Patrick

10 Oktober 2010 | Canada, Toronto

Vanochtend voorafgaand aan het ontbijt in de Gryffin Lodge een stevige wandeling gemaakt rond Mary Lake; het meer waar de lodge van Bill aan gelegen is. Het had gevroren en het meer was aan het zicht onttrokken door een dikke laag mist.

Langzaam kwam de zon op en de wereld kwam weer tot leven. In het bos stond een 'huisje' te koop (zie foto). Ik zag het al helemaal voor me....... Dromen mag toch ?

Ik moest aan de keren denken dat ik
- enkele jaren geleden - tijdens de herfst met mijn zoon en dochter in Schotland op vakantie was. Voorafgaand aan het ontbijt gingen we traditiegetrouw eerst een stevige wandeling maken door de Schotse natuur, omringd door mist en even later een explosie van kleuren. Mooie herinneringen !!

Na afscheid genomen te hebben van Bill, via een andere route weer terug naar Toronto; het was een bijzonder mooie dag en het viel me op hoeveel mensen er een kano op het dak van hun auto hadden of een boot achter hun pick-up truck. Ik ga er gemakshalve van uit, dat ze er niet alleen mee rondrijden, maar deze ook daadwerkelijk gebruiken...... Actief buitenleven in Ontario.


  • 11 Oktober 2010 - 06:09

    Nick:

    Is het groot genoeg voor 2 families Patrick? Wij zouden heel goed naast elkaar kunnen wonen. Alleen ik weet niet waarvan we het meest zouden genieten: de natuur of het eten?
    Wat een plaatje! Net een schilderij!

  • 11 Oktober 2010 - 15:00

    Trix:

    Hoi Patrick, wat is het leuk om je zo te kunnen volgen en een beeld te krijgen van wat jij allemaal meemaakt. Stof om nog heel erg lang over na te denken he?
    Nog heel veel plezier.

  • 11 Oktober 2010 - 17:13

    Rob Spoolder:

    Dromen zijn om ze (op enig moment) tot bewaarheid te laten worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

vanuit Politietop Divers in de gelegenheid gesteld om gedurende 2 maanden het diversiteitsbeleid van de Toronto Police te ervaren om met de best practices - naast mijn persoonlijke leiderschapsontwikkeling - een bijdrage te leveren aan het verbeteren van het diversiteitsbeleid in Nederland.

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 89291

Voorgaande reizen:

13 September 2011 - 17 September 2011

Migratie en urbanisatie in Toronto

30 November -0001 - 14 November 2010

Toronto

Landen bezocht: