Toronto marathon - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu Toronto marathon - Reisverslag uit Toronto, Canada van Patrick Voss - WaarBenJij.nu

Toronto marathon

Door: patrickvoss

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 September 2010 | Canada, Toronto

Deze zondag doe ik even rustig aan. De indrukken die ik hier opdoe geven veel energie, maar kosten ook de nodige inspanning. Tijd dus om een zondagwandeling te doen en te sporten ( = hard nodig....) om het lichaam de broodnodige ontspanning te gunnen. Langs mijn appartement loopt het parcours voor de marathon van Toronto (de snelste tijd 2 u en 7 min - zou ik nog niet op de fiets halen..). Mooi om te zien hoe iedereen de renners aanmoedigen.

  • 27 September 2010 - 19:58

    Coco:

    He Patrick,

    Alweer even niet gesproken..Hoe is het daar?

    Lijkt me echt geweldig om zo'n bijeenkomst bij te wonen! Wat gaaf die soccergame, misschien zit het er dus nog wel in samen een keer een voetbal wedstrijd bij te wonen :P
    Heerlijk om lekker te sporten lijkt me. Ik denk als je nog een paar weekjes traint je het met een bromfiets wel in 2uur en 7 min haalt.. (grapje!)
    Robin is bezig met trainingen voor een nieuwe show! Vandaag hebben we een belangrijk tentamen gemaakt,ging goed! Verder geen nieuws vanuit hier. Fijne dag nog en tot horens.

    Groetjes Coco.,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

vanuit Politietop Divers in de gelegenheid gesteld om gedurende 2 maanden het diversiteitsbeleid van de Toronto Police te ervaren om met de best practices - naast mijn persoonlijke leiderschapsontwikkeling - een bijdrage te leveren aan het verbeteren van het diversiteitsbeleid in Nederland.

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 89292

Voorgaande reizen:

13 September 2011 - 17 September 2011

Migratie en urbanisatie in Toronto

30 November -0001 - 14 November 2010

Toronto

Landen bezocht: